You are currently viewing מעורב הופס למוצאי יום כיפור: באטלר – "פעם כדי לנצח היית צריך ללכת דרך מייקל. היום זה דרך לברון" / מנחם לס
Sep 17, 2020; Lake Buena Vista, Florida, USA; Boston Celtics forward Jayson Tatum (0) passes around Miami Heat guard Andre Iguodala (28) during the first quarter in game two of the Eastern Conference Finals of the 2020 NBA Playoffs at ESPN Wide World of Sports Complex. Mandatory Credit: Kim Klement-USA TODAY Sports

מעורב הופס למוצאי יום כיפור: באטלר – "פעם כדי לנצח היית צריך ללכת דרך מייקל. היום זה דרך לברון" / מנחם לס

1. ג'ימי באטלר הוא כנראה בחור פיקח בהרבה מאשר חושבים

. אחרי הנצחון על הסלטיקס הוא נשאל ע"י עתונאים מה היא ההרגשה עכשיו להפיגש מול לברון.

"זה לא דבר חדש עבורי, וכל אחד – WHETHER YOU PLAY ON A WESTERN TEAM OR AN EASTERN TEAM KNOWS THAN EVENTUALLY THEY MUST GO THROUGH LEBRON"

"זה לא קל, אבל זה נעשה כבר וזה יכול להיעשות שוב. דבר אחד שיהיה ברור: אף אחד מאיתנו לא מרגיש פחד או יראת כבוד. מרגישים כבוד אבל לא יראת כבוד. THERE IS NO INTIMIDATION HERE".

זאת הגדולה של ג'ימי. כשהיה בן 12 אמו אמרה לו שהיא "לא מרגישה כל אהבה אליו" ושאין לו מה לחפש בביתה, ו"אני רוצה שתעזוב את ביתי ותלך לחפש חיים חדשים". זה בדיוק מה שהוא עשה, וכתבתי על כך כבר כמה פעמים. אז באטלר הוא לא בדיוק האדם 'TO BE SCARED' ממשחק נגד לברון והלייקרס. כבוד? בוודאי שיש כבוד:

It’s been like this for a very long time: If you want to win, you’ll have to go through a LeBron James-led team. That’s what it normally comes down to … you’re going to get the same test over and over until you pass it. And that test is LeBron James,” Butler said.

אני אוהב סוג שחקנים כג'ימי וקוואי לינארד שהם אף פעם לא מרגישים INTIMIDATED. הם מעריכים ויודעים בדיוק את חוזק היריב וקושי המשימה אבל הם לא עולים 'להפסיד בכבוד'. אני לא אומר שהנאגטס עלו בהרגשה של "מספיק אם נפסיד בכבוד", אבל כשג'מאל מארי אמר אחרי ההפסד ללייקרס ש"בכ"ז אני מרגיש שהיתה לנו הופעה טובה מאד בבועה", הוא אמר למעשה – בלי לומר – שהם עשו את הטוב ביותר שיכולים היו.

אצל ג'ימי זה לא יקרה עד שהוא ומיאמי ינצחו את הלייקרס 2-4, או במקרה הגרוע 3-4.

הוא הוסיף:

It’s been like this for a very long time: If you want to win, you’ll have to go through a LeBron James-led team. That’s what it normally comes down to … you’re going to get the same test over and over until you pass it. And that test is LeBron James,” Butler said.

אני מבקש שאף גולש לא יזכיר לי כאן שהלייקרס זה לא רק לברון. זה גם אנטוני דייויס, ראז'ון רונדו, קייל קוזמה, ודווייט האוארד. אז אני גם לא אזכיר לכם שבאטלר לא יופיע לבדו. ישנם לידו באם, ודראג'יץ', והירו, ורובינסון, וקראודר, ואולי אפילו נאן יהיה כבר כשיר לשחק.

2. כיצד עולם הספורט מגיב על נצחון מיאמי היט:

סטפן סמית

3. אנדרה איגודלה – אחד מגבורי אמש הגדולים ביותר

Sep 17, 2020; Lake Buena Vista, Florida, USA; Boston Celtics forward Jayson Tatum (0) passes around Miami Heat guard Andre Iguodala (28) during the first quarter in game two of the Eastern Conference Finals of the 2020 NBA Playoffs at ESPN Wide World of Sports Complex. Mandatory Credit: Kim Klement-USA TODAY Sports

אנדרה איגודלה היה אחד משחקני מיאמי היט הרגועים ביותר. גם הטובים ביותר. 15 הנקודות שלו באו עם הסטטיסטיקה הקלה והפשוטה ביותר: 4 זריקות לשלוש, 12 נקודות. הווה אומר? הווה אומר 4 מ-4 ל-12 נק', ואם הוא 5 מ-5 מה זאת אומרת? זה אומר עוד סל ופאול.   מה יכול להיות פשוט וקל מזה? אפילו שימון יכול לחשב שזה 15 ב-5 ל-5.

הבנאדם היה בגמר ה-NBA שש פעמים רצופות, כמו ב-6. עכשיו במיאמי הוא משחק כאילו אין לו דאגה בעולם.כל דבר הוא צ'ופר כשכולם חשבו שהוא עומד לסיים את הקריירה בממפיס.

אבל הוא לא עבר למיאמי בפברואר, כמעט הזמן להיכנס לבידוד, סתם להיום היכן שהוא עד הפרישה. הוא הרגיש שיש בו עדיין כדורסל לקבוצה מתאימה. לי נראה שהוא הגיע בדיוק למקום הנכון.

עתה הוא עולה מהספסל בכיף במיאמי, ושמח לעזור ולתת עצות לכוכב החדש באם אדבאיו -= בדיוק הדבר שאדוניס הסלם עושה בקבוצה בתור 'שחקן' אבל הוא למעשה עוזר מאמן, והאיש שמסתכל לשחקנים ישר בעיניים ומעביר להם את ה-"HEAT ATTITUDE" שפט ריילי הכניס, ואריק ספואלסטרה ממשיך למופת.

הרבה מהמלחמה, עוז, חוסן, והאבירות הם פרי מעשיו של האסלם, ואיגודלה הוא מיד מאחוריו.

איגודלה היה שם ועשה זאת. בן ה-36 הזה הוא שריונאי וותיק בהופס. הוא מחייך כשהוא רואה מה בן ה-23 הזה מניו ג'רסי עושה. איגודלה לא היה רחוק משם. הוא אימץ את באם במיאמי כבן חורג, והוא-הוא הגודפאת'ר שלו.

אבל אמש איגודלה לא סתם עמד כמורה ומנהיג מהצד. הוא היה בתוך האקשיון, הוא היה שם ברבע הרביעי, והוא היה האדם שנסך בקרב ילדי מיאמי (הירו ודנקן רובינסון אף הם 'ילדי הגיל הרך') את הבטחון והשקט הנפשי שהיו זקוקים לו.

זה ספור ארוך שעכשיו אין טעם להיכנס אליו. מממפיס היה גם למילווקי וגם ללייקרס סכוי טוב להעבירו אליהם אבל הן חשבו שהוא עלה נובל ברוח, ועם לברון כ'אדם בעל הנסיון' איגודלה היה סתם זקן מחמם ספסל.

ובכן במיאמי הוא נולד מחדש. אריק ספואלסטרה, האסלם ואיגודלה הפכו לשלישייה היושבת יחדיו בשולחן בשעת הארוחות ובין השלושה נוצר קשר מאד מיוחד.

איגודלה אמר אמש שהאווירה וה-MIND SET במיאמי שונה מאשר היתה בגולדן סטייט ווריורס. "שתיהן (ה-MIND SETS, מ.ל) מצויינות באותה מידה אבל האמת היא שה-MIND SET של מיאמי יותר מתאים במקצת לאישיותו. ממש מדהים כיצד אני כבר מרגיש כאן בבית" הוא אמר לסם הינק מה'אטלנטיק' בראיון שאפרסם עבורכם מחר.

לפני חודש איש לא חלם לומר זאת. היום ברור לכולם שאיגודלה הוא חלק חשוב ביותר בהשלמת הפאזל שישכיב את הלייקרס על ברכיה 2-4, או 3-4 במקרה הרע ביותר.

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
Subscribe
Notify of
152 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
etayle
etayle
28 בספטמבר 2020 19:48

שיהנה כל עוד הוא יכול. לדעתי מיאמי הקבוצה החלשה ביותר בגמר מאורלנדו של הווארד(שחזר לאורלנדו לקחת אליפות, מול הלייקרס).
אבל הלוואי שאתבדה, לא אתאכזב אם הגמר יהיה צמוד.

etayle
etayle
28 בספטמבר 2020 20:04
Reply to  מנחם לס

מנחם אני תמיד מוכן שתרד עליי:)
ואני עדיין מחכה לפריצה של האשים ת'ביט…

עידו גילרי
Admin
28 בספטמבר 2020 20:16
Reply to  etayle

הוא פרץ לטיוואן…

עידו גילרי
Admin
28 בספטמבר 2020 22:37
Reply to  מנחם לס

לאן?

אוהד שיקגו (לשעבר סקלבריני)
אוהד שיקגו (לשעבר סקלבריני)
29 בספטמבר 2020 11:14
Reply to  מנחם לס

חחחח

birdman
birdman
29 בספטמבר 2020 17:10

🙂

שחר אלוני
28 בספטמבר 2020 20:08
Reply to  etayle

מסכים, האמת שאורלנדו 2009 שיחקו בשיטת דווייט מתחת לסל וכולם מרווחים, למיאמי עדיין אין שיטת משחק מגובשת, היא קבוצה שהורכבה השנה, אבל יש לה הרבה אופי, מאמין שיוציאו ניצחון או שניים. לייקרס ב 5-6

עידו גילרי
Admin
28 בספטמבר 2020 20:17

מה זאת אומרת אין שיטת משחק מגובשת?
אתה בטוח שראית משחק אחד שלהם העונה?

asaf
28 בספטמבר 2020 20:45

מצטרף לשאלה של עידו…לפחות ממה שראיתי מהבועה והפלייאוף אחת הקבוצות הכי מאומנות ועם שיטת משחק ברורה שיש.

שחר אלוני
28 בספטמבר 2020 21:24
Reply to  asaf

אשמח להבהיר
שיטה מגובשת זה משהו שלוקח בדרך כלל יותר משנה לבנות. בטח בתקופה רבת שינויים, שבתחילת השנה יש לך סנטר אלמונימי למחצה שמשתדרג מחודש לחודש, כמה רטקיז שאתה לא יודע עליהם כלום ופתאום חלק פורצים, קראודר שמצטרף אוליניק שהיה ברוטציה ויצא, דראגיץ שמשתדרג ומקבל תפקיד מרכזי, מה מכל זה היה קיים נגיד בדצמבר? לזה קראתי קבוצה שמייצרת שיטת נשחק תוך כדי תנועה להבדיל מקבוצה עם שיטה שכבר מוטמעת.

עידו גילרי
Admin
28 בספטמבר 2020 22:10

הכל היה קיים אז…

עידו גילרי
Admin
28 בספטמבר 2020 22:12

קראודר ואיגואדלה היוצריכים להיטמע בשיטה אבל הם לא שינו כלום עבורם.

ברבור שחור
ברבור שחור
28 בספטמבר 2020 20:03

1. סטיבנס לא מוכיח שהוא מאמן מהטופ של הליגה
2. למיאמי יש מאצאפ טוב נגד הלייקרס אבל עם שחקנים שעוד לא קרעו זוג נעליים, לא רואה איך הם לוקחים יותר ממשחק
3. הייתי שמח לשמוע מה הסיפור של באטלר, איך לעזאזל ילד בן 12 שננטש על ידי ההורים מצליח להגיע לכאלו רמות, אולי לא הערכתי אותו מספיק

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Admin
28 בספטמבר 2020 21:17

צ'יקו, לטיפולך המסור.
.
ברבור – היו כאן מספר פוסטים על העניין, אני פשוט לא יודע למצוא אותם. מניח שצ'יקו שמר אותם איפושהו במועדפים. סיפור מדהים, נפלא ומזעזע בעת ובעונה אחת.

ברבור שחור
ברבור שחור
28 בספטמבר 2020 22:05
Reply to  מנחם לס

היה לי ברור שיסתובב פה פוסט על זה (בכל זאת מדובר במאגר המידע הכי גדול שקיים על הליגה , בעברית לפחות)
אני אחפש את זה. תודה מנחם

ארבל חילבה
ארבל חילבה
28 בספטמבר 2020 22:21
דה שוט
דה שוט
28 בספטמבר 2020 23:53

מעולה! ממד מתאים לקריאה בעת הזו. תודה

שחר אלוני
28 בספטמבר 2020 20:09

על הנייר זה 4-1 ללייקרס, אבל למיאמי יש הרבה אופי, יתכן שיהיה 4-2 ללייקרס
מיאמי כבר עכשיו יוצאים מצוין מהפלייאוף הזה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

גימי יודע ללקק טוב או כחלק מטקטיקת הרדמה 😂😂

גיא הירוק
Admin
28 בספטמבר 2020 20:51

לזכות מיאמי חובה לציין דבר אחד (שמשוקף היטב מדבריו של באטלר) –
הם מגיעים עם 0 רגשי נחיתות לפיינלס הזה.
.
הם גם מגיעים עם אחד מהמאמנים המנוסים בליגה,
אחד שכבר ראה הכל,
אחד שמוכיח כבר כמה שנים (והשנה ביתר שאת) שהוא יודע להנחיל לקבוצותיו שיטה (ההגנה של מיאמי היא תענוג).
.
לכמה זה יספיק בפיינלס הנוכחיים?
אין לי מושג.
בכל מקרה, הניחוש שלי הוא שאת משחק מס' 1 מיאמי לוקחים.

רועי ויינברג
Admin
28 בספטמבר 2020 20:53

מסכים עם כל מילה. הבעיה היא שבתחושה שלי הלייקרס לוקחים את 4 המשחקים שאחריו

שחר אלוני
28 בספטמבר 2020 21:26

לתחושתי מיאמי יקחו את השני או השלישי, לא הראשון

איצקו
איצקו
28 בספטמבר 2020 20:54

מנחם אם זכור לי כתבת באחד המעורבים עוד שהיה נראה שהקליפרס יעלו 11 סיבות למה דנבר ינצחו את הלייקרס אם הם עוברים את הקליפרס
היום גם הבאת הרבה סיבות השאלה אם אתה יורה חץ ואז מסמן מטרה או הפוך
תכלס לא רואה סרט שמיאמי ינצחו את הלייקרס גם ללייקרס יש מאמן מצויין ואם זכור לי הוא האכיל מרורים את ספולסטרה היתרון של ספולסטרה היה לברון ווויד הפעם היתרון הזה אצל ווגל ככה שאני לא באמת רואה את מיאמי לוקחים תסדרה
אבלללל כל פעם שלברון בא פייבוריט הוא מפסיד אז אני כבר לא דע.

גיא הירוק
Admin
28 בספטמבר 2020 21:01
Reply to  איצקו

מאז 2011 אני לא זוכר סדרה בה קבוצה של לברון הייתה הפייבוריטית, והיא הפסידה
.
(ספרס 14', גולדן 15', 17', 18'. כולן היו פייבוריטיות מול ההיט/קאבס)
(פייבוריטית = בחירת פרשני הספורט בעיתונות הספורט הבינלאומית + מאזן)
(מהצד השני, היו ניצחונות על יריבות שנחשבו פייבוריטיות לפני הסדרה: ת'אנדר 12', גולדן סטייט 16')

דה שוט
דה שוט
28 בספטמבר 2020 21:04

זה משאיר סדרה אחת – אתה מבין…

דה שוט
דה שוט
28 בספטמבר 2020 21:08
Reply to  דה שוט

זה מזכיר לי את תחרות הריצה מתקופת מסך הברזל, שבה היו שני משתתפים בלבד, רוסי ואמריקאי.
בעיתונות בברה"מ דיווחו:
"האצן הרוסי הגיע שני, האמריקאי הגיע אחד לפני אחרון…"

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Admin
28 בספטמבר 2020 21:19
Reply to  דה שוט

אכן, רק 2011. גם ב-2007 לא היה פייבוריט.

גיא הירוק
Admin
28 בספטמבר 2020 21:22

הפסיד במדי הקאבס לאולנדו ב-09' והסלטיקס ב-10' כאשר היה בקבוצה הפייבוריטית.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Admin
28 בספטמבר 2020 21:25

מסכים. התייחסתי רק לפיינלז.

דה שוט
דה שוט
28 בספטמבר 2020 20:57

חתימה טובה לכולם, תודה מנחם,
את מה שיש לי להגיד על יחסי הכוחות כבר אמרתי (הלייקרס יותר חזקים, משמעותית).
מציע רק לבדוק לגבי איגי – את צבע הנעליים אל מול נקודות ואחוזים – בשני משחקי ההדחה. מפחיד.

עידו גילרי
Admin
28 בספטמבר 2020 21:09
Reply to  דה שוט

מה זה מפחיד…
בדקת גם את כל שאר המשחקים הקודמים שלו?
קבל אבל קרדיט על ההטרלה המוצלחת של העונה. הקטע שלך עם הנעליים הכניס המון צבע לפלייאוף

דה שוט
דה שוט
28 בספטמבר 2020 21:15

עזוב – לא מבינים אותי בזמני…
אפרופו הטרלה – אולי תפרט טיפה על "שיטת המשחק" של מיאמי? (אסף יכול לעזור לך)
🙂

עידו גילרי
Admin
28 בספטמבר 2020 21:16
Reply to  דה שוט

אה כי גם אתה חושב שאין שם שיטה?
סתם עולים להתקפה וזורקים כדור. פוקסיונרים…

דה שוט
דה שוט
28 בספטמבר 2020 21:17

מה השיטה?

עידו גילרי
Admin
28 בספטמבר 2020 21:19
Reply to  דה שוט

מה זאת אומרת מה השיטה?
על מה הם מתבססים? איזה סטים הם מריצים?

דה שוט
דה שוט
28 בספטמבר 2020 21:28
Reply to  דה שוט

בוא נראה,
ל"א לוחצים על כל המגרש, הגנה מאוד תוקפנית, לברון רכז יוצר מהאמצע, דיוויס הרבה מיד-ריינג' וקלעים מסביב
דנבר משחקים עם יוקיץ' פויינט-סנטר, הכל עובר דרכו, מארי מוציא עיקרי לפועל, הרבה זריקות משלוש,
בוסטון מתבססים על שלושה כוכבים שהם המוציאים העיקריים לפועל. קמבה הרבה עם הכדור, טייטום אולאראונד, ג'יילן (וסמארט) יותר קאץ' אנד שוט
יוסטון משחקים מורי בול (שלשות, צבע, עונשין) + סמול קיצוני ללא סנטר
אוק' סיטי הרבה פיק-אנ-רול של פול ושג"א ומשם ממשיכים.
יוטה הרבה הנעת כדור, כולם משתתפים בתהקפה, מיצ'ל עם אור ירוק מוציא לפועל בדרכים מגוונות,
מילווקי מבוססת על חדירות של יאניס והרבה מאוד זריקות משלוש, כולל הסנטר. זורקים משם הכי הרבה בליגה.
התעייפתי.
אתה מוזמן להשלים על מיאמי

שחר אלוני
28 בספטמבר 2020 21:30
Reply to  דה שוט

הם מתארגנים תוך כדי תנועה כי הכל השתנה שם בחצי שנה האחרונה, אין להם ממש שיטה ברורה בהתקפה, וזה חלק מהכח שלהם. ביטחון בשיטת משחק עם שחקנים שאתה יודע וסומך מה כל אחד מסוגל לעשות בעקביות, עוד אין שם. אבל יש לזה גם יתרונות

דה שוט
דה שוט
28 בספטמבר 2020 21:34
Reply to  דה שוט

אני לגמרי איתך שחר – פשוט גילרי ואסף טענו אחרת, אז אשמח לשמוע

דה שוט
דה שוט
28 בספטמבר 2020 21:48
Reply to  דה שוט

נראה לי שגילרי הלך לצפות קצת בקלטות…
🙂

עידו גילרי
Admin
28 בספטמבר 2020 21:49
Reply to  דה שוט

אם נראה לך שאת כל הזריקות הם מאלתרים אז המצב באמת קשה.
הם מתבססים על המון דריבל הנד אוף של הגבוהים לקלעים ולתנועה שלהם סביבם.
התקפה שמתבססת כל כך הרב על תנועה והנעת כדור לא מארגנים תוך כדי. זה כמו להגיד שלווריורס לא הייתה שיטה והם רק נתנו לסטף וקליי לזרוק (ואני לא משווה בין שתי הקבוצות ).

עידו גילרי
Admin
28 בספטמבר 2020 21:51
Reply to  דה שוט

ולא דה שוט יקירי. יש לי ילדים שמסנג'רים אותי אפילו יותר מכם (קשה להאמין אני יודע).

דה שוט
דה שוט
28 בספטמבר 2020 21:55
Reply to  דה שוט

+1 גילרי,
מקבל,
אני חושב יותר כמו שחר – הם בעיקר שומרים איזורית ומחפשים בכל משחק להישען על סטריקים של שחקנים חמים – דראגיץ', באטלר (כמובן) ואדבאיו – אבל גם לפרקים דנקן ורובינסון.
את המשחק האחרון הם הכריעו בכלל עם אדבאיו שהעלה כדור וחדר מהאמצע על תייס כמו רכז!
משחק 4 הוכרע דרך ההגנה עם חטיפות קטלניות של באטלר שהסתיימו בסלים קלים בסטרץ'.
עדיין – הרבה האנד-אוף – הבחנה יפה.
.
נ.ב.
תטפל בילדים, יותר חשוב
🙂

עידו גילרי
Admin
28 בספטמבר 2020 22:06
Reply to  דה שוט

ולמה זה קרה? כי כל הסדרה בוסטון עושים את המוות לקלעים שלהם במחיר של לתת חופש לאדאביו.
הפעם ההיט גרמו להם לשלם.

גיא הירוק
Admin
28 בספטמבר 2020 21:17

בטקס פרסי סוף העונה,
בתחרות ההטרלה המוצלחת,
יככבו הנעליים של טייטום לצד ג'ימי והבילויים, האנקונדה, וההשחלה.
עונה משובחת,
אבל עדיין לא קרובה לשיא –
זו לא בושה להיות גלינארי.

דה שוט
דה שוט
28 בספטמבר 2020 21:21

טנ"ש חזרו חדים מהצום.
מה עם איזו תגובה אחת לגופו של עניין?
גיא – לפי הסטאט המתקדם שהבאת למעלה – לברון ניצח סדרה אחד כשהיה פייבוריט, והפסיד אחת. או שאולי היו מאז 2011 עוד כמה אליפויות חוץ מה-7 שציינת (+2013)
.
גילרי – יש תשובה לגבי השיטה של מיאמי – מעבר למילה "פוקסיונרים"?

גיא הירוק
Admin
28 בספטמבר 2020 21:26
Reply to  דה שוט

?
מאז 11' קבוצות של לברון השתתפו ב-8 פלייאוף, הפסידו ב-5 סדרות.
מ 3 הסדרות שניצחו היו אנדרדוס ב-2,
וב-5 שהפסידו היו אנדרדוג ב-5.
לא מסובך.

דה שוט
דה שוט
28 בספטמבר 2020 21:32

"מאז 2011 אני לא זוכר סדרה בה קבוצה של לברון הייתה הפייבוריטית, והיא הפסידה"
.
את זה כתבת כאן למעלה.
אחר כך החרגת את הסדרות הבאות: 2014, 2015, 2017, 2018 וכן גם את 2012, 2016
אם נקח בחשבון את 2011 שאיתה התחלת,
מה נשאר?
2013
🙂
ציון 10.00 עגול כרגיל במדד DS
בסוף תהיה FMVP של הפלייאוף (אלא אם כן גילרי יצליח להגדיר את "השיטה" של מיאמי)

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Admin
28 בספטמבר 2020 21:40

דה שוט, אני לא מבין את ההערה שלך. לברון היה הפייבוריט, בפיינלז, במעט מאד סדרות, למה זו "אשמתו" של גיא?

דה שוט
דה שוט
28 בספטמבר 2020 21:45

תראה איך דמגוגיה עובדת מעולה, ביבי ר"מ כבר 11 שנים, ועכשיו גם אתה נפלת. זה לא משנה מה אני אגיד. מתסכל
.
בתגובה 6 איצקו כתב שכל פעם שלברון בה פייבוריט – הוא מפסיד.
גיא מיד ענה לו עם "מאז 2011 אני לא זוכר סדרה בה קבוצה של לברון הייתה הפייבוריטית, והיא הפסידה"
נשמע מאוד דרמטי.
אבל אז הוא החריג כמעט את כל הגמרים! נשארו רק שתי סדרות: 2011 הפסיד, 2013 ניצח.
אם אתה לא רואה פה את הדמגוגיה – אז לא נורא

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Admin
28 בספטמבר 2020 22:29

לא מוצא כאן דמגוגיה, יש כאן מספרים שמראים שהאמירה של איצקו אינה מבוססת על נתונים, (סליחה איצקו שאני מכניס אותך לקטטה הזו). גיא לא אמר את זה ככה, הוא יותר מנומס ממני, אלא פשוט ציין את הנתונים.
.
לסיכום – לברון הגיע לפיינלז כפייבוריט רק ב-2011 וב-2013, אחת הפסיד, ואחת ניצח. לכן, לא מדויק לקבוע שהוא תמיד מפסיד כפייבוריט, אלא שהוא הפסיד בחצי מהמקרים (ושהדגימה קטנה מאד).

עידו גילרי
Admin
28 בספטמבר 2020 22:44

תקשיב דה-שוט, כל פעם שאתה כותב דמגוגיה יש איזה קצר בראש שלי והמעגלים שם גם ככה לא מחווטים מי יודע כמה. אז חבל…

דה שוט
דה שוט
28 בספטמבר 2020 23:06

תנוח דעתך גילרי, מדד DS לא מתייחס אליך
קח בקלות,
חוץ מזה תמיד אפשר לפטור אותי עם "נעליים…"
חחח
(עכשיו ברצינות – לדעתי הכחול הזוהר של איגי במשחק 5 היה הגזמה פראית. הוא לא איזה ילד. זה כל כך צרם שהעיף אותו לגמרי מהמסלול. יכול להיות, אולי אולי, שיש בזה איזה שניים או שלושה אחוזים של היגיון? זה הרי מחזיק מים לא פחות טוב מכל סטאט אחר. לא משנה. אני נכנע בעניין הזה, תשאירו את זה בגדר "הטרלה").

עידו גילרי
Admin
28 בספטמבר 2020 23:07

טזזז טטז קחחחח ……………………………….

עידו גילרי
Admin
28 בספטמבר 2020 23:10

ואם כבר ברצינות – אז לא אין בזה הגיון אפילו כפסיכולוגיה בגרוש.
אתה רוצה להראות שיש בזה משהו? תקבע קריטריונים ותבדוק באופן מקיף אחרת זה ממש לא "מחזיק מים לא פחות טוב מכל סטאט אחר"

עידו גילרי
Admin
28 בספטמבר 2020 22:08

וואי איך שכחתי את האנקונדה – לגמרי הmvp

etayle
etayle
28 בספטמבר 2020 21:19

לפי דעתי את הרעיון הכניס ד"ר רזי, שיצא על טייטום(או בראון) שעלה עם שני נעליים בצבעים שונים.

גיא הירוק
Admin
28 בספטמבר 2020 21:20
Reply to  etayle

הקרדיט כולו של דה שוט.

עידו גילרי
Admin
28 בספטמבר 2020 21:21
Reply to  etayle

אל תתעסק עם דה שוט וקרדיטים…
הוא רגיש.

דה שוט
דה שוט
28 בספטמבר 2020 21:23

עזוב כבר התייאשתי, גנבו לי כאן כבר איזה חמישה סלוגנים, מילא זה, אבל אחר כך כל מיני אח"מים כמוכם גם יורדים עלי
(היום קראתי באחד העיתונים כאן באתר "שנת השיקוצים הגדולה" רק אומר…)

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
28 בספטמבר 2020 21:58
Reply to  etayle

אני?
אהי בכלל הטרלתי עם נחש המכנסיים של סטיבו מ"חמשירי זיבה"

דה שוט
דה שוט
28 בספטמבר 2020 22:30

חחח…
עזוב אותך, מה זה הניצחון של מאנ-יונייטד? השתגעתם? לקבל שוויון ב-94 ולנצח בפנדל ב-99? זה כמו רג'י מילר נגד הניקס.
.
אוף טופיק – קבל באזר-ביטר בכדורגל. תראה את השעון. אנביליביט. נפלתי מהכורסא
https://youtu.be/tY5stQvwkBA

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דה שוט

מה קרה באיירן נוגבו עי הופניים? שחא נדבר שמילאן פתחו את העונה עם 2 מ2 😂😂😂

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
28 בספטמבר 2020 22:45
Reply to  דה שוט

כן
זה היה הזוי ברמות אבל יד האלוהים התערבה…..
🙂

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
28 בספטמבר 2020 22:46
Reply to  דה שוט

כן צדיק
ובמשחק השני זלעטן אפילו לא היה במגרש. מעניין מדוע?

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
28 בספטמבר 2020 22:49
Reply to  דה שוט

תהיה מעניינת החזרה של זהבי לאירובה?
כדאי שנתחיל לעקוב.

דה שוט
דה שוט
28 בספטמבר 2020 23:00
Reply to  דה שוט

ברור שעוקבים אחרי זהבי!
weak foot טופ-3 באירופה
🙂
https://www.youtube.com/watch?v=zGvAO03uwhM
עד עכשיו אובלאק לא מבין מאיפה זה בא לו

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
29 בספטמבר 2020 7:15
Reply to  דה שוט

🙂

itaip
itaip
28 בספטמבר 2020 20:58

הסיכוי היחיד של מיאמי זה התעלות של שניים: ספולסטרה ודראגיץ'. הiq כדורסל של לברון ורונדו והניסיון הם כל כך מרשימים, שספולסטרה יהיה חייב להביא כל משחק קסמים חדשים, אחרת לברון ורונדו ילמדו אותם וזה נגמר.
לגבי דראגיץ' – זה האיש החכם בהתקפה של ההיט. עם כל הכבוד לכל שאר החבר'ה, ויש הרבה, רק ממלחמה לא לוקחים אליפות, זה לא ליגת העל בכדורגל. הוא יהיה חייב להיות בשיאו כדי שמיאמי תצליח לעשות משהו מול ההגנה של הלייקרס.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Admin
28 בספטמבר 2020 21:23
Reply to  itaip

ואיגי.

yossi
yossi
28 בספטמבר 2020 21:08

בעיקרון אני אוהד את הלייקרס כבר הרבה שנים.
רק שבגמר הנוכחי, קשה לי להיות בעד לברון בגלל הדעות והתגובות שלו נגד טראמפ.
איך אפשר להיות בעד הלייקרס במצב הנוכחי?!

רן הנרגן
רן הנרגן
28 בספטמבר 2020 22:04
Reply to  yossi

למה, אתה חושב שלשחקנים במיאמי יש דעות מנוגדות? למעט בודדים, שחקני הנבא, במיוחד השנה, תומכים בדמוקרטים.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
28 בספטמבר 2020 21:20

מנחם
אם יש מי שיודע איך אפשר לעצור את לברון הרי שזה ספולסטרה.

איצקו
איצקו
28 בספטמבר 2020 21:30

שכחנו לגמרי מלברון סטופר עוד מימיו בבוסטון
קראודר מביא אליפות וסוכה בפיינל mvp

עידו גילרי
Admin
28 בספטמבר 2020 22:09
Reply to  איצקו

רגע לברון סטופר זה לא איגי?
עם כל כך הרבה סטופרים הלייקרס יכולים לוותר כבר עכשיו.

עידו גילרי
Admin
28 בספטמבר 2020 22:21
Reply to  מנחם לס

אף אחד לא עוצר אף אחד כדורסל הוא משחק קבוצתי.

NFS
NFS
28 בספטמבר 2020 21:48

דוראנט – עוד טוויט הזוי לרשימה (ועוד עם המילה peoples).
.
מנחם, כרגע זה מרגיש כמו אחלה גמר.
אני כמובן עם האנדרדוגים של רועי. מקווה שספולסטרה לא יקפא כמו מאלון – לאונרד ואוליניק מושלמים לעשות הווארד (to pull a howard) על דיוויס: להרביץ, להציק, למרוט. הכל הולך.
למיאמי אין מוריי ויוקיץ' אבל יש לה קלעים הרבה יותר טובים מכל המילסאפים וההאריסים שהסריחו את הפרקט.
מיאמי לקחו בסיבוב הראשון את אינדי 4:0, אח"כ את מילווקי 4:1, ובגמר המזרח ניצחו את בוסטון 4:2.
כלומר, ההיגיון והשכל הישר מחייב שבגמר ינצחו 4:3. סטטיסטיקה.

p
p
28 בספטמבר 2020 23:38
Reply to  NFS

הטוויט של דורנט מ2010

jack sikma
jack sikma
28 בספטמבר 2020 22:17

אם אין פציעות אז לא רואה סרט שהלייקרס לא אלופים עוד שבועיים….לא לוקחים אליפת עם שני רוקיז ושחקן שנה שלישית טוב ככל שיהיה .באטלר ואיגי זה נחמד אך לא מספיק .
אם הלייקרס לא לוקחים זאת תהיה בעיני הפתעה כמו שהלייקרס עם קרל מלון+פייטון+שאקובי לא לקחו.
רק פציעה והשבתה של לברון או דיוויס יכולים לשנות תתמונה.

שחר אלוני
29 בספטמבר 2020 0:02
Reply to  jack sikma

מסכים לגמרי

צ'יקו
Admin
28 בספטמבר 2020 22:17

תודה מנחם! מקווה שעבר לכולם הצום בנועם ובקלות!
.
כמו שניתן לראות מהגראווטר שלי אני די גרופי של באטלר והפעם אני מאושר ש"הראיתי" לכולם מה ג'ימי שווה! אשכרה כמעט עשור שאני מחכה שג'ימי יגיע בתנאים במקסימלים להתמודדות מול לברון. איזה אושר!
.
לגבי הסיכויים של מיאמי בכלל ושל ג'ימי מול לברון בפרט ניתן לשים לב שהתמודדות בין ג'ימי ולברון קרתה 34 פעמים בעשור האחרון. 17 ניצחון לכל אחד, בפלייאוף זה כבר סיפור אחר, לברון עם 8 נצחונות לעומת 3 של ג'ימי. אחד כשחקן שנה שנייה מול מיאמי ושניים מאותה סדרה של שיקגו המחודשת מול קליבלנד של בלאט (שנכנס לבקש טיים-אאוט אך השופט לא "הבחין"). בנוסף – לברון די אוהב לקלוע באזר ביטרים על ג'ימי. אני יכול להביא גם בלי לבדוק לפחות פעמיים, בוולבס כשלברון תופס על קו העונשין מסתובב ותופר סל ניצחון. סל על הפרצוף במשחק 5 ההוא שבלאט נכנס למגרש. למעט כ-5 פעמים בלבד (אם אני לא טועה) ג'ימי קלע פחות מלברון במשחקים הללו. בקיצור, ג'ימי כבר התמודד מולו ולרוב כשל. הפעם אני מקווה שהוא יצליח.
.
עבורי זה סוג של סגירת מעגל – הרגע בו התאהבתי בג'ימי ועקבתי אחריו באדיקות זה במשחק של ג'ימי שנה שנייה שהוא שיחק 4 משחקים מלאים!!! מתוך ה-5, ובזריקה שסגרה את המשחק הוא עמד על השלוש והחטיא לשיוויון. נשבר לי הלב. זאת הזדמנות לכפר!!

עידו גילרי
Admin
28 בספטמבר 2020 22:27
Reply to  מנחם לס

אין שום סיכוי בעולם שלברון ישמור על דנקן רובינסון עם התנועה האינסופית שלו.

עידו גילרי
Admin
28 בספטמבר 2020 22:28

בשביל זה המציאו את קראודר.

צ'יקו
Admin
28 בספטמבר 2020 22:29

מסכים, החשוד העיקרי בעיניי זה קראודר שעושה הכי פחות תנועה מכל הקבוצה. אבל גם הוא יכול לעשות את המוות.
(אלא אם כן ווגל יחליט שהשימוש הנכון ביותר ללברון זה לשמור על באם שדי תקוע במקום ועושה חסימות)

צ'יקו
Admin
28 בספטמבר 2020 22:34
Reply to  מנחם לס

אגב, בסדרות ביניהם ג'ימי יחסית עוצר את לברון עם 25 נק' אך תורם הרבה באספקטים אחרים עם 9.2 רב' ו-8.4 אס'.. גימי עם 18.5 מול לברון (כולל הסדרה הראשונה בה ג'ימי היה רע. ועם 2 חטיפות.

שחר אלוני
29 בספטמבר 2020 0:04
Reply to  צ'יקו

כלומר לברון עושה מולו 25 ,9.2, 8.4 ? אלה מספרים של אם וי פי, מג'יק בשיאו פחות או יותר. מה המספרים של לברון בפלייאוף הזה?
מסכים לגבי הרנסנס של באטלר, מצא את מקומו

צ'יקו
Admin
29 בספטמבר 2020 1:38

כן, בפליאוף שהוא קולע 30 זה נחשב להאט. בהחלט.
.
העונה הוא על 26.7 נק, 10.3 רב 8.9 אס

צ'יקו
Admin
28 בספטמבר 2020 22:27

לדה שוט היקר – השיטה של מיאמי די פשוטה אך קטלנית. ישנם כמה שיטות – בפנים או בחוץ. תלוי בטיימינג וביד החמה.
בחוץ – ג'ימי היחיד שנכנס לצבע בזמן שמחכים סביבו 3 קלעים (וסנטר שיכול לפצות במקרה שזה נתקע) תוך כדי שהקלעים עושים בינם לבין עצמם חסימות עד שמישהו מתפנה ומקבל מסירה מבאטלר.
אופציה נוספת זה הנד אוף של באם ואחד הקלעים – הירו ורובינסון בעיקר אך גם דראגיץ מקבל את זה.
.
בפנים – במידה ויש לבאטלר ואדביו יתרון על השמירה הם חופרים את דרכם לתוך הצבע, מקבלים כדור ואז חופרים לסל. קמבה סבל הרבה ג'ימי בהגנה במהלך הסדרה. השימוש בבאם גם מגיע בחתיכה לעבר החצי מרחק כאשר ג'ימי חותך ומוצא אותו.
.
זה בכללי, כמו כן יש גם את עניין תנועת הכדור המהירה וציפוף בצד אחד ומעבר מהיר לשלשה בצד השני. גם החיתוך לתוך הצבע בק-דור שבאם מנצל הרבה לאס' קלים.

דה שוט
דה שוט
28 בספטמבר 2020 22:50
Reply to  צ'יקו

הכל טוב ויפה.
אבל
ברבע הרביעי אתמול – מעט מאוד סלים הגיעו כפי שתיארת.
1. אדבאיו הרג את תייס באחד על אחד
2. הירו חדר עם כידרור יותר מפעם אחת
3. באטלר בכלל לא חדר בכידרור
4. דראגיץ' לא שיחק כל הרביעי!
5. הייתה הוצאה לשלשה של הירו – המוסר מתוך פוסטואפ של חצי מרחק – רובינסון.
5. נכון, הייתה מסירה בין אדבאיו לבאטלר, ומסירה פנימה לאדבאיו.
6. נכון, היה האנד-אוף (בערך) לשלשה של רובינסון (שקלע באחוזים טובים בהרבה מהמשחק הקודם, וגם בחצי השני, כשזה היה חשוב. זה כמובן בנעליים)
.
יש שיטה? לפחות אתמול ברבע הרביעי – לא יודע…

דה שוט
דה שוט
28 בספטמבר 2020 22:50
Reply to  דה שוט
צ'יקו
Admin
28 בספטמבר 2020 23:26
Reply to  דה שוט

שיטה זה לאו דווקא אומר שהכל מקובע והכל צריך לקרות 100 אחוז לפי הספר.
הירו קיבל את תפקיד המנהיג במאני טיים ולמעשה הפעם היחידה בסדרה שדראגיץ לא על המגרש בחמיישית הסיום.
חלק משיטת המגרש זה פנים וחוץ, גם המעבר בין הפנים לחוץ (זה מה שבאטלר עושה, ומה שהירו עשה אמש)
אם עקבת אחריהם העונה נראה בבירור שהם יודעים מה הם עושים, דוגמת המסירה של באם לבאטלר. זה קרה לא מעט העונה.

אור
אור
29 בספטמבר 2020 3:03
Reply to  דה שוט

לא כל כך מבין את הטענה שלך, זה שמיאמי הפתיעו (נניח) וככה פתחו את בוסטון לא אומר שאין להם שיטת משחק.

TheBirdMan
TheBirdMan
28 בספטמבר 2020 22:28

https://hoops.co.il/?p=169827
מה אומרים- עדיין FAR 6?

עידו גילרי
Admin
28 בספטמבר 2020 22:33
Reply to  TheBirdMan

מעולה לקרוא את התגובות בזמן אמת.
חשוב לציין שהקפיצה של מיאמי מגיעה לא בזכות באטלר בלבד ובהקשר החוזי שהם עשו צעדים גם לרדת מתחת לרף המס.

ארבל חילבה
ארבל חילבה
28 בספטמבר 2020 22:36
Reply to  TheBirdMan

קודם כל, כולם שם אומרים שזה צלש או טרש. כלומר – הולכים על ציון פרווה כי אי אפשר לדעת מה יילד יום.
ולא הייתה שום דרך לחזות את טיילר הירו, קנדריק נאן, דאנקן רובינסון, מה שהופך את הבאת האלפא דוג לנצרכת הרבה יותר כי יש מצב להגיע רחוק

עידו גילרי
Admin
28 בספטמבר 2020 22:38

אכן.

דה שוט
דה שוט
28 בספטמבר 2020 22:39
Reply to  TheBirdMan

מעולה – הכי טוב לקרוא את התגובות

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Admin
28 בספטמבר 2020 22:53
Reply to  TheBirdMan

אדיר, שיחקת אותה בירדמן, ממש מעניין להסתכל על זה בדיעבד.
.
בגדול, אני מסכים עם המגיבים דלעיל – זה היה הימור רציני. את ההצלחה של ההימורמלא הייתי מייחס רק למזל, אלא גם לבאטלר מחד, ולמיאמי (ריילי, ספו והשאר) מאידך. קשה לי להגיד שאפשר היה לצפות את זה, אולי רק שאפשר היה לסמוך קצת יותר על מיאמי.

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
29 בספטמבר 2020 1:40
Reply to  TheBirdMan

זה בעיקר מבהיר את הנקודה שכמות המשתנים הבלתי ידועים שיש לנו לגבי קבוצות ושחקנים היא גדולה בשביל לספק משהו שהוא יותר מניחוש

דוגמה בנוגע לעזיבה של באטלר
https://youtu.be/ciKdF97JWpU

אור
אור
29 בספטמבר 2020 3:04
Reply to  TheBirdMan

מביך..

גיא הירוק
Admin
29 בספטמבר 2020 8:28
Reply to  TheBirdMan

מאותם רגעים בחיים בהם בגאון ובשמחה אני יכול להכריז קבל עם ועדה –
יצאתי קלולס גמור (FAR 4 היה הציון שלי) !!!

etayef
etayef
28 בספטמבר 2020 22:32

אם מיאמי ינצחו את הלייקרס (לא חושב שזה יקרה), זה לא יקרה בגלל ג'ימי האנמי.
זה יקרה בגלל הירו,רובינסון, דראגיץ' ובאם. ישחקו טוב, יש סיכוי. את באטלר לא כל כך קשה לעצור, והוא לא היה משהו נגד הסלטיקס.

עידו גילרי
Admin
28 בספטמבר 2020 22:33
Reply to  etayef

אפשר להגיד הרבה דברים על באטלר – אנמי זה אחד הרחוקים מהמציאות שבהם.

צ'יקו
Admin
28 בספטמבר 2020 22:37
Reply to  etayef

מסכים עם עידו שמעלי, נכון שהוא לא קולע 30 למשחק אבל הוא גם לא מחפש את זה אלא את המסירות לקלעים. הוא גם אומר את זה בפירוש. לכן בעיני הוא בהחלט אחד האקס-פקטורים הגדולים ביותר בסדרה, אם הוא (וספולסטרה) מחליטים שהולכים עליו הוא ינסה להיכנס למוד ויקלע כמה שצריך.

עידו גילרי
Admin
28 בספטמבר 2020 22:39
Reply to  צ'יקו

גיא כבר הדגיש את זה באטלר לא סקורר שאתה יכול להסתמך עליו שייקח את הקליעה עליו באופן רציף.

צ'יקו
Admin
28 בספטמבר 2020 22:47

נכון, אבל לך תסמוך על ההפתעות בבועה. הוא גם בטח ירצה את ה-FMVP אז אולי הוא ינסה יותר

עידו גילרי
Admin
28 בספטמבר 2020 22:52
Reply to  צ'יקו

זו הנקודה – זה שהוא ינסה זה לאו דווקא לטובת הקבוצה.

etayef
etayef
28 בספטמבר 2020 22:42

מנחם מה עם איזו מילה טובה על ההופעה של לברון במשחק האחרון?
בתור איש כדורסל בטח יש מה להגיש על הופעה היסטורית כזו לא?
או שרק ללכלך עליו אתה יודע?
אפשר גם לפרגן כשמגיע

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  etayef

קליר פאת

איצקו
איצקו
28 בספטמבר 2020 23:38

איפה קליר פאת הוא דפק חצי מרחק כל הרבע הרביעי התחפש למדדה

dvir
dvir
28 בספטמבר 2020 22:52

ההגנה של מיאמי תקשה מאוד על לברון מבחינת חדירות. כולם ראו איזה חומה הם עשו מול יאניס. מצד שני את דיוויס לא בטוח שהם יכולים לעצור. אין לזלזל במיאמי יש להם כמה וכמה שחקנים מעולים בלאטר אדבאיו איגודלה וקראודר הם שומרים מעולים על לברון. יש להם גבוהים שיכולים להרשות על דיוויס והיתרון הכי גדול שלהם שיש להם כמה וכמה שחקנים שיכולים להפתיע ולהתפוצץ כל משחק ואי אפשר להתכונן לזה. לדעתי תיהיה סדרה צמודה ולליקרס יהיה פייט גדול.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  dvir

ההגנה שעשו על יאניס לא חוקית על המלך ואסורה עליו. חוקי היאקוזה. ליאניס גם לא היה אנתוני דיוויס בקבוצה

גיא הירוק
Admin
29 בספטמבר 2020 6:27

הלחץ נותן את אותותיו,
שמעון כבר מכין את האליבי הבא…

Zivo
28 בספטמבר 2020 23:01

תודה מנחם. כיף לקרוא. תהיה סדרה סדרה. באם

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Admin
28 בספטמבר 2020 23:03

התרעת פיניקס – מישהו מציע את אייטון, אוברה ובחירת סיבוב ראשון עבור קאט. מי לוקח? מי לא? ולמה?

עידו גילרי
Admin
28 בספטמבר 2020 23:05

עזוב, אוהדים משועממים.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Admin
28 בספטמבר 2020 23:16

מסכים, ועדיין שאלה מעניינת. אני נוטה להשיב בשלילה, בעיקר בגלל הגנה ואופי (של קאט), אבל אני לא משוכנע שאני צודק.

עידו גילרי
Admin
28 בספטמבר 2020 23:18

אף פעם לא ניתן לדעת מי צודק. אבל זה ממש יותר מדי עבור קא"ט כשאייטון הראה התקדמות עצומה בהגנה ואתה מוסיף עוד את אוברה ובחירת הדראפט שהלוואי ותהפוך לטייריס הליברטון.

שחר אלוני
29 בספטמבר 2020 0:08

קאט ודיאנגלו חברים טובים, בגלל זה הביאו את ראסל למינסוטה, אז מאמין שירוצו עם זה ולא יפרקו.
אגב, החבר הטוב השלישי שלהם זה בוקר

דדי
דדי
29 בספטמבר 2020 2:32

יפה שחר. תשובה נכונה ומלאה.

שחר אלוני
29 בספטמבר 2020 2:35
Reply to  דדי

תודה, בכיף

אור
אור
29 בספטמבר 2020 3:06

אז במקום שבוקר יצטרף אליהם במיני הם יצטרפו אליו בסאנס 🙂

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אני לוקח בכיף את אייטון אוברה והבחירה.

גיא הירוק
Admin
29 בספטמבר 2020 6:35

טאונס לא הולך לשום מקום (ע"ע התגובה של שחר),
והסאנס לא נותנים חבילה שכזו עבורו (וזה בלי להיכנס לדיון על כדאי או לא. עבור GM שהוא לא ריילי או פופ זה סיכון גדול מדי)
.
אישית, גם אני לא הולך על טרייד שכזה.
זו תהיה התקפה מבדרת, רוביו + בוקר + טאונס. אבל מי נותן הגנה?
.
עדיין –
.
טאונס שחקן, שחקן. כישרון התקפי נדיר.
ההגנה שלו? בעודה עדיין בינונית מינוס, היא כבר לא אותו מערבולת קלולסנס שהיא הייתה בשנתיים הראשונות שלו בליגה.

golan
golan
28 בספטמבר 2020 23:51

יהיה קשה לגארדים של הלייקרס לרוץ אחרי הילדים של ההיט .
אבל יש שם כל כך הרבה ניסיון (לברון, רונדו, דני גרין) והרבה סנטרים (לא שמעו על המהפכה של מורי ?) שקשה להמר נגדם
אני אשמח מאוד אם ג'ימי ייקח אליפות, אבל לא נראה שזה יקרה השנה למרות שיהיה צמוד

S&M
S&M
28 בספטמבר 2020 23:58

אין למיאמי תשובה תחת הסל. גמר חד-צדדי.

D_Wade
D_Wade
29 בספטמבר 2020 0:01

We're in the finals baby! מי היה מאמין בתחילת העונה, אה?

היו ירידות מתח גם במשחק מספר 6 אבל הפעם מיאמי ידעה לעשות את הסוויץ' ולקחה את המשחק. מאחר שאדבאיו הוא הגבוה היחיד שמקבל דקות משמעותיות בפלייאוף, ספולסטרה יצטרך למצוא דרך להתמודד עם AD, הווארד ומגי אחרת הסדרה תסתיים מהר. סומך עליו בקטע הזה.

את לברון הוא מכיר וכבר עצר יותר מפעם אחת מאז העזיבה. בסדרת גמר אי אפשר באמת לעצור אותו אבל כן אפשר להאט ואני מניח שזה יהיה הכיוון.

כל הכבוד לפרנצ'ייז ובעיקר לריילי ש-6 שנים אחרי שהוא מאבד את לברון – הקבוצה שלו חוזרת לגמר. מישהו רוצה להמר כמה שנים ייקח לקליבלנד להתאושש?

D_Wade
D_Wade
29 בספטמבר 2020 0:02
Reply to  D_Wade

וכל זה בלי טנקינג ומיליון בחירות לוטרי.

שחר אלוני
29 בספטמבר 2020 0:09
Reply to  D_Wade

מיאמי אחלה אירגון

nba1000
nba1000
29 בספטמבר 2020 0:26

דוק ריברס סיים בקליפרס

שחר אלוני
29 בספטמבר 2020 1:47
Reply to  nba1000

האמת הגיוני, הוא באמת הוציא מהקבוצה 50% פוטנציאל רוב הזמן ו 30% במחציות השניות ההן מול דנבר. העניין הוא שאחרי הסדרה אמרו שהוא ממשיך, לא?

אהרון שדה
Editor
29 בספטמבר 2020 2:49

מיאמי מדהים את העולם .
לברון ודיוויס 2 הכי טובים ללא ספק אך מיאמי רביעייה ולמיאמי מאמן והיא תעשה לליקרס מה שדטריוט 04 עשתה לה .

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
29 בספטמבר 2020 7:16

אמן

לחם מטוגן
לחם מטוגן
29 בספטמבר 2020 5:01

מה קורה
לוקח אותכם כמה עונות אחורה לקבוצה האהובה עלי פיניקס בהחלטה הזויה לתת את המפתחות לבלדסו ולשלוח את דראגיץ למיאמי. ואז התעורר ויכוח בין אוהדי פיניקס מי עדיף.. מה אתם חושבים כיום? 🤔
לא יאמן.. מיאמי תיקח את האליפות לשמחתי בתור קבוצה מגובשת לוחמת, פיזית, קשוחה שמשחקת כדורסל 🏀 חכם הרבה בזכות הדראגון. לא כול הנוצץ זהב הוא. שנה טובה

עידו גילרי
Admin
29 בספטמבר 2020 8:39

אתה קצת מתבלבל. דראגיץ' היה זה שהחליט לעזוב ולא בגלל אריק 'אני לא רוצה להיות כאן' השילוב בין השניים היא מצוין רק שנה קודם. הטריגר היה אייזאה תומאס שכבר הפך את הצפיפות בעמדה בלתי אפשרית.
גם אז העדפנו את דראגיץ'…

לחם מטוגן
לחם מטוגן
29 בספטמבר 2020 11:46

נכון עידו הוא רצה לעזוב אבל זה היה תלוי בהנהלה שהביאה רכזים ולא האמינה בו מספיק..
במיאמי אחרי עזיבת וויד נתנו לו את הקבוצה וראה את התוצאות

לחם מטוגן
לחם מטוגן
29 בספטמבר 2020 11:46

נכון עידו הוא רצה לעזוב אבל זה היה תלוי בהנהלה שהביאה רכזים ולא האמינה בו מספיק..
במיאמי אחרי עזיבת וויד נתנו לו את הקבוצה וראה את התוצאות

Don
Don
29 בספטמבר 2020 7:03

על הנייר הלייקרס עדיפים. טוב שלהיות אלוף בnba זה קצת יותר מעל הנייר – ראו דוגמה משנה שעברה. שהקבוצה הטובה יותר תנצח. מה שאנו רוצים זה סדרה מעלפת ומרטיטת לב. הלב שלי עם מיאמי. ילאה שיתחיל כבר 🙂